مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-27اقتصادي

تشکیل ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در آذربایجان شرقی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به توانمندی های فنی و صنعتی منطقه در تولید لوازم خانگی، از تشکیل ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان در دیدار با اعضای انجمن لوازم خانگی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه سازمان صمت پرچمدار مطالبه گری خواهد بود، اظهار داشت: تمام تفاسیر از قانون باید به نفع تولید و توسعه واحدهای صنعتی باشد و هیچ واحد تولیدی نباید بخاطر بروکراسی های اداری دچار مشکل شود.

وی با تاکید بر ظرفیت بالای واحدهای صنعتی لوازم خانگی استان به عنوان قطب این حوزه در کشور، افزود: ستاد تسهیل مختص لوازم خانگی به منظور پیگیری مشکلات این بخش در تامین مواد اولیه، نوسازی تجهیزات و ماشین آلات و تسهیلات تشکیل خواهد شد.

رییس سازمان صمت آذربایجان شرقی، صنعت لوازم خانگی را صنعتی با ارزش افزوده بالا دانست و گفت: کیفیت لوازم خانگی تولیدی در استان بسیار مطلوب است و برای صادرات به کشورهای همجوار و افزایش ظرفیت تولید زمینه خوبی در استان فراهم است.

وی با اشاره به توانمندی های صنعتگران استان در بخش خصوصی، گفت: صنعت آذربایجان شرقی مختص بخش خصوصی است و این یک مزیت بسیار خوبی برای این خطه از کشورمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در آذربایجان شرقی

تشکیل ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در آذربایجان شرقی