مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-27سياسي

برگزاری 100 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در چهارمحال وبختیاری


رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 100 عنوان برنامه هنری به مناسبت دهه فجر در استان برگزار می شود.

- ، حجت الله شیروانی صبح پنجشنبه در جلسه کمیته هنر و هنرمندان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در کمیته هنر و هنرمندان ستاد دهه فجر استان تلاش داریم با بحث و گفت وگو و تشکیل اتاق فکر بتوانیم شکل جدید و مطلوبی را از برنامه های هنری در دهه مبارک فجر 1400 به نمایش بگذاریم.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت و نقش روز افزون فضای مجازی بسیاری از برنامه های این کمیته با هدف تولید محتوا و حضور مؤثر در این بستر طراحی و اجرا خواهد شد.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همکاری در تولید آثار هنری باید در دستور کار همه دستگاه های عضو کار گروه قرار گیرد تا بتوانیم از امکانات و توانایی های یکدیگر برای تولید برنامه های فاخر هنری بهره بگیریم.

شیروانی ادامه داد: بیش از 100 عنوان برنامه مطلوب و هنری از سوی کمیته هنر و هنرمندان برای دهه مبارک فجر از سوی حوزه هنری و دیگر دستگاه های عضو کمیته برنامه ریزی شده است.

وی افزود: اکران همزمان فیلم های جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد، اجرای موسیقی گروه های شرکت کننده در جشنواره موسیقی فجر، برپایی نمایشگاه های مختلف هنری، برگزاری عصر شعر، عصر خاطره، تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 100 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در چهارمحال وبختیاری

برگزاری 100 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در چهارمحال وبختیاری