مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-27اقتصادي

اجرای طرح های مدیریت و احیاء در 13 هزار هکتار دیگر از مراتع سمنان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: با امضای اسناد طرح های مرتعداری مصوب شده در دفاتراسناد رسمی استان در 9 ماهه امسال 13 هزار و 100 هکتار از مراتع این استان با هدف حفظ و احیاء مراتع و مدیریت اصولی  به نمایندگان مرتع داران و بهره برداران، - ایسنا/سمنان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: با امضای اسناد طرح های مرتعداری مصوب شده در دفاتراسناد رسمی استان در 9 ماهه امسال 13 هزار و 100 هکتار از مراتع این استان با هدف حفظ و احیاء مراتع و مدیریت اصولی  به نمایندگان مرتع داران و بهره برداران، احاله مدیریت شد.

جعفر مرادی حقیقی در حاشیه امضای این اسناد اظهار کرد: تا کنون بیش از 510 سامانه عرفی از مراتع استان سمنان با مساحت حدود 1 میلبون و 956هزار هکتار احاله مدیریت شده است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت و حفاظت اصولی از مراتع یکی از اولویت های سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور بوده و تا زمانی که مشارکت مردم و بهره برداران را همراه داشته باشیم، مدیریت مراتع و عرصه های منابع طبیعی دچار مشکل نمی شود.

مرادی حقیقی افزود: بدون تردید مجریان طرح های مرتعداری و بهره برداران عرصه های منابع طبیعی مهم ترین و موثرترین نقش را در حفاظت از مراتع به عهده دارند و در راستای حفاظت، صیانت و احیای مراتع، احاله مدیریت طرح های مرتعداری ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های مدیریت و احیاء در 13 هزار هکتار دیگر از مراتع سمنان

اجرای طرح های مدیریت و احیاء در 13 هزار هکتار دیگر از مراتع سمنان