مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-27اقتصادي

برگزاری نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در گنبدکاووس


رییس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس گفت: با حضور تولیدکنندگان از سراسر استان های کشور نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی به مدت پنج روز در گنبدکاووس دایر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، خلیل رجبلی امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی با حضور تولیدکنندگانی از اصفهان، تبریز، تهران، یزد، مشهد، قم و سایر استان های کشور در گنبدکاووس دایر شد.

وی تصریح کرد: تولیدکنندگان محصولات و تولیدات خود شامل مبلمان، کالای خواب، لوستر، فرش، لوازم آشپزخانه، میز ناهارخوری و غیره را با حدود 30 تا 35 درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار در این نمایشگاه عرضه می کنند.

رییس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در 80 غرفه از پنج بهمن الی 9 بهمن ماه از ساعت 16 الی 22 در محل انبار شرکت تعاونی روستایی واقع در خیابان جنب بازار روس ها دایر است.

وی ادامه داد: به منظور حمایت از تولیدکنندگان و دسترسی آسان و بدون واسطه  مصرف کننده به تولیدات با کیفیت و قیمت مناسب این نمایشگاه دایر شده است.

رجبلی گفت: تلاش داریم با حفظ پروتکل های بهداشتی و برپایی چنین نمایشگاه هایی بتوانیم در این شرایط سخت اقتصادی، مردم را در خرید با کیفیت محصولات و تخفیف ویژه نسبت به ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در گنبدکاووس

برگزاری نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در گنبدکاووس