مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:472022-01-27سياسي

آمادگی خراسان جنوبی برای تبدیل به الگو در صنعتی سازی مسکن


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی آمادگی دارد با همکاری سازمان نظام مهندسی کشور در طرح نهضت ملی مسکن این موضوع را عملیاتی ساخته و به عنوان الگویی در کشور تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در جلسه دیدار رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با استاندار با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن اظهارداشت: در قالب این طرح در مدت زمان چهار سال 40 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در استان ساخته می شود.

وی با تأکید بر موضوع صنعتی سازی مسکن گفت: خراسان جنوبی آمادگی دارد با همکاری سازمان نظام مهندسی کشور در طرح نهضت ملی مسکن این موضوع را عملیاتی ساخته و به عنوان الگویی در کشور تبدیل شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی به مهم ترین مزایای صنعتی سازی مسکن اشاره داشت و یادآور شد: کاهش هزینه ها، کاهش مدت اجرای پروژه ها و همچنین افزایش مقام سازی از جمله این مزیت ها بوده که البته نیازمند فرهنگ سازی است.

عباس زاده با بیان اینکه در اجرای صنعتی سازی مسکن می توان از توان مهندسین این استان استفاده کرد، گفت: که در این راستا با همت سازمان نظام مهندسی استان، حداقل یک سوم ظرفیت نظام مهندسی می تواند به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی خراسان جنوبی برای تبدیل به الگو در صنعتی سازی مسکن

آمادگی خراسان جنوبی برای تبدیل به الگو در صنعتی سازی مسکن