مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:472022-01-27اقتصادي

مشکلات پسماند با اجرای طرح «جمع آوری هوشمند» کاهش می یابد


عضو شورای اسلامی شهر همدان اجرای طرح «جمع آوری هوشمند پسماند خشک» را در رفع مشکلا زیست محیطی و برخی معضلات اجتماعی موثر دانست و گفت: اجرای این طرح موجب از بین رفتن و یا کاهش مشکلات پیرامون حوزه پسماند خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمید بادامی نجات ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح جمع آوری هوشمند پسماند خشک طرح خوبی بوده و امیدواریم در اجرا نیز موفق باشد، اظهار کرد: انتظار داریم در حوزه پسماند، سازمان مدیریت پسماند شهرداری، سایت جمع آوری زباله خشک و با ارزش را در همدان ایجاد کرده و از خانه تا کارخانه، فرآیند تفکیک زباله انجام شود.

وی اضافه کرد: در همدان به صورت میانیگن روزانه بین 350 تا 400 تن تولید زباله داریم که 100 تن آن قابل بازیافت و واجد ارزش بوده که اکنون بخشی از این زباله با ارزش، تفکیک و بخشی نیز دفن می شود.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه اجرای اپلیکیشن جمع آوری هوشمند زباله خشک می تواند در تفکیک زباله با ارزش کمک کند، افزود: در راستای تأمین منافع اقتصادی، درخواست ایجاد کارخانه بازیافت را از شهرداری داریم.

وی یکی از شروط موفقیت اجرای این طرح و اپلیکیشن را عمل به تعهدات سازمان فناوری شهرداری دانست و اظهار کرد: این طرح از مزایای رقابتی نیز برخوردار بوده و انحصار ایجاد نشده که همین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات پسماند با اجرای طرح «جمع آوری هوشمند» کاهش می یابد

مشکلات پسماند با اجرای طرح «جمع آوری هوشمند» کاهش می یابد