مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:472022-01-27سياسي

دیدار رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با کارکنان این سازمان در خراسان رضوی


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با کارکنان این سازمان در خراسان رضوی دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان پیش از ظهر پنج شنبه در بازدید از سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی اظهار کرد: در آستانه چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و اکنون مسئولیت ما دوچندان شده است.

وی با استناد به منابع دینی ادامه داد: پروردگار می فرماید پس از آنکه ظالمان را سرنگون کردیم حکومت را به صالحان سپردیم ، به تعبیری در ادامه می فرماید شما که پیش از این شعار می دادید اگر قدرت دست ما بود چه می کردیم، اکنون امکانات و حکومت در اختیار شماست و در انتظار رفتار شما هستیم لذا دوره انقلاب آزمایش بسیار سختی است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در طول این 43 سال، سخت ترین فشارها بر جمهوری اسلامی وارد شد، این فشارها فقط از جانب دشمن نبود بلکه دوستان نادان نیز به طرق دیگر فشار آوردند و انقلاب اسلامی گردنه های سختی را از همان آغاز پیدایش خود پشت سر گذاشته است.

وی افزود: از همان ابتدای انقلاب و تشکیل دولت لیبرال تا جنگ تحمیلی و سپس قضایای مربوط به قائم مقام رهبری برای این نهضت پیش آمد که امام خمینی (ره) کشتی انقلاب را از میان مشکلات به سلامت هدایت کردند و در نهایت هدایت این کشتی به جانشین خلف امام راحل سپرده شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با کارکنان این سازمان در خراسان رضوی

دیدار رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با کارکنان این سازمان در خراسان رضوی