مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:472022-01-27اقتصادي

ماجرای فاسد شدن چندصد تن سویای دامی در بندر امام چیست؟


هنوز چند هفته از انتشار اخبار جوانه زدن جوهای دامی وارداتی در یکی از بنادر کشور نگذشته که اخیرا ویدویی مبنی بر فاسد شدن چند صد تن سویای دامی در بندر امام منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن نشان می داد بخشی از جوهای وارداتی به جای اینکه به دست تولیدکنندگان برسد، به دلیل عدم ترخیص به موقع در بندر چابهار جوانه زده و سبز شده اند.

این موضوع بلافاصله از سوی گمرک تایید و اعلام شد که این محموله 135 هزار تنی جو از طریق شرکت پشتیبانی امور دام وارد شده است که 90 درصد آن (حدود 120 هزار تن) ترخیص شده و حدود 10 درصد آن یعنی 15 هزار تن در بندر باقی مانده است که باید با صدور کد رهگیری بانک ترخیص می شد ولی با گذشت دوماه هیچ اقدامی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام برای ارائه به گمرک و ترخیص باقی مانده انجام نشده است .

شرکت پشتیبانی امور دام نیز در واکنش به این موضوع اعلام کرد که باقی مانده این محموله ها به وزن حدود 15 هزار تن بخاطر پر بودن ظرفیت انبارها در داخل بندر قرار داده شد و با توجه به پیش بینی هایی که از قبل شده بود، برای محافظت از باران روی آن چادر کشیده شد که بعد از پایان بارندگی چادرها کنار زده شد و محموله هوادهی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای فاسد شدن چندصد تن سویای دامی در بندر امام چیست؟

ماجرای فاسد شدن چندصد تن سویای دامی در بندر امام چیست؟