مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:422022-01-27اقتصادي

امکان پذیرش دریافت پول در آیفون برای فروشنده ها فراهم شد


اپل سرویس جدیدی را راه اندازی کرد که به شرکتهای کوچک اجازه می دهد پرداختهای مشتریان را در آیفونهای خود بدون نیاز به سخت افزار اضافی مستقیما بپذیرند.

- اپل سرویس جدیدی را راه اندازی کرد که به شرکتهای کوچک اجازه می دهد پرداختهای مشتریان را در آیفونهای خود بدون نیاز به سخت افزار اضافی مستقیما بپذیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شرکت از سال 2020 که حدود 100 میلیون دلار برای استارتاپ کانادایی موبی ویو (Mobeewave) پرداخت کرد، سرگرم کار روی این قابلیت جدید بود.

این استارتاپ فناوری را برای تلفنهای هوشمند طراحی کرده بود تا پرداختها را با برداشت از کارت اعتباری دریافت کنند.

این سیستم احتمالا از تراشه NFC (ارتباطات میدان نزدیک) َآیفون استفاده می کند که در حال حاضر برای Apple Pay استفاده می شود.

کسب و کارهای کوچک در حال حاضر برای پذیرش پرداختها در یک آیفون، باید از پایانه های پرداخت استفاده کنند که به یک تلفن وصل بوده یا از طریق بلوتوث به تلفن متصل هستند.

اما این قابلیت جدید، آیفون را به یک پایانه پرداخت تبدیل کرده و به کاربران مانند غذابرها و آرایشگرها امکان می دهد پرداختها را با برداشت از یک کارت اعتباری بپذیرند.

هنوز معلوم نیست گزینه پذیرش پرداخت تحت سرویس Apple Pay قرار می گیرد یا خیر اما به گفته منابع آگاه، تیمی که روی این قابلیت کار کرده است، در دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پذیرش دریافت پول در آیفون برای فروشنده ها فراهم شد

امکان پذیرش دریافت پول در آیفون برای فروشنده ها فراهم شد