مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-27سياسي

ساخت نیروگاه های برق آبی محور دیدار مقامات ایرانی و قرقیزی


سفیر قرقیزستان در تهران با وزیر نیرو ایران دیدار و در مورد همکاری «تهران» در ساخت نیروگاه های برق آبی متوسط و کوچک در مناطق قرقیزستان گفت و گو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، توردکن سیدیک اف سفیر قرقیزستان در تهران با علی اصغر محرابیان وزیر نیرو ایران دیدار و در مورد ساخت نیروگاه های برق آبی متوسط ​​و کوچک در مناطق قرقیزستان گفت و گو کرد.

در این دیدار سفیر قرقیزستان در مورد پتانسیل های انرژی آبی کشور اطلاع رسانی و خاطرنشان کرد: سادیر جباراف رییس جمهور قرقیزستان توجه ویژه ای به توسعه منابع انرژی تجدیدپذیر و دوستدار محیط زیست، از جمله ساخت نیروگاه های برق آبی دارد.

سیدیک اف تعدادی از پروژه های سرمایه گذاری را برای بررسی و مطالعه به طرف ایرانی ارائه داد که از جمله آنها می توان به ساخت نیروگاه های برق آبی متوسط ​​و کوچک در مناطق قرقیزستان اشاره کرد.

 وزیر نیروی ایران  نیز به نوبه خود آمادگی طرف ایرانی را برای همکاری با قرقیزستان در زمینه برق آبی و استفاده منطقی از منابع آبی اعلام کرد و گفت: شرکت های ایرانی در زمینه ساخت نیروگاه های برق آبی چه در ایران و چه در خارج از کشور تجربه غنی دارند.

در ادامه این نشست، طرفین توافق کردند که تمهیدات بازدید نمایندگان قرقیزستان از شرکت های پروفیل ایران به منظور آشنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت نیروگاه های برق آبی محور دیدار مقامات ایرانی و قرقیزی

ساخت نیروگاه های برق آبی محور دیدار مقامات ایرانی و قرقیزی