مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-27سياسي

ایجاد 2 مجتمع قضایی در حاشیه شهر مشهد


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: قوه قضاییه تنها به عنوان یک نهاد برای فصل خصومت مطرح نیست.

- به گزارش، آیت الله سید احمد علم الهدی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار مردمی رییس قوه قضاییه در مشهد، اظهار کرد: مردم به خصوص قشر آسیب پذیر به قوه قضاییه به چشم یک نهاد خدوم در همه مسائل اجتماعی نگاه می کنند که در مقابل فساد، به جامعه امنیت بخشیده و مردم را از هر نوع تجاوزی در امان قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در صورت امکان دستور دهید 2 مجتمع قضایی در منطقه حاشیه شهر به وجود آید تا بتواند در کنار فعالیت دستگاه امنیتی و انتظامی، مسائل مختلف حاشیه شهر را برطرف کند.

وی با بیان این که فساد فقط فساد اقتصادی نیست و متأسفانه امروز در آغوش مفاسد فرهنگی خانه مان براندازی قرار داریم که مفاسدش کمتر از مفاسد اقتصادی نیست، خاطرنشان کرد: فضای مجازی بی بند و بار که جولان گاه افراد قدرت یاب و از طرف دیگر دشمن خارجی است، بستر گسترش مفاسد اخلاقی و فرهنگی شده که خانواده ها را به انقطاع و از بین رفتن تمام مودت ها و وابستگی های عاطفی تهدید می کند.

آیت الله علم الهدی اضافه کرد: عزیزان ما در قوه قضاییه در مقابله با مفاسد فرهنگی با همان قدرتی که در مقابله با مفاسد اقتصادی وارد شدند، وارد شوند و با عرصه گناه و معصیتی که دین مداری را به قرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 2 مجتمع قضایی در حاشیه شهر مشهد

ایجاد 2 مجتمع قضایی در حاشیه شهر مشهد