مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-27سياسي

برگزاری مراسم اعتکاف بستگی به شرایط کرونایی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد قمی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی مدیران مردمی اعتکاف کشور در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم، - رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به ادامه شیوع کرونا گفت: کشور در شرایط کنونی نیاز به تنفس و فضای معنوی دارد اما با این وجود همه مسوولان ملی و مذهبی کشور تابع دستورات بهداشتی و شیوه نامه های ابلاغی خواهند بود و برگزاری مراسم اعتکاف امسال بستگی به شرایط کرونایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد قمی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی مدیران مردمی اعتکاف کشور در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم، افزود: ستاد مرکزی اعتکاف در توسعه کمی و کیفی این سنت مذهبی طی سالهای اخیر تاثیرات مثبت زیادی برجای گذاشته است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: تلاش سازمان تبلیغات بر این است که اعتکاف رجبیه و رمضانیه با شکوه و کیفیت بالاتری در سطح کشور برگزار شود.

قمی یادآور شد: باید دانش فنی و تجربه چهار دهه اخیر کشور در برگزاری آیین مذهبی و سنت دینی اعتکاف را به نحو شایسته ای کاربردی کرده و از آن استفاده عملیاتی کرد.

وی خاطرنشان کرد: دفاتر هنری سازمان در سطح کشور تبلیغات اعم از خبرگزاری، حوزه های هنری و سایر معاونت ها در خدمت توسعه فرهنگ اعتکاف خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم اعتکاف بستگی به شرایط کرونایی دارد

برگزاری مراسم اعتکاف بستگی به شرایط کرونایی دارد