مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-27سياسي

6 هزار نخبه تحت حمایت کمیته امداد


فراهم کردن زمینه پیشرفت دانش آموزان محروم، وظیفه کمیته امداد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمرتضی بختیاری که به منظور بازدید از وضعیت مددجویان سیل زده جنوب کرمان به این استان سفر کرده است، در جمع دانش آموزان کانون فرهنگی تربیتی امام علی (ع) قلعه گنج افزود: در حال حاضر بیش از 700 هزار دانش آموز، 52 هزار دانشجو و 6 هزار نخبه تحت حمایت کمیته امداد کشور هستند.

رییس کمیته امداد با بیان اینکه یکی از ماموریت های اصلی این نهاد، فراهم کردن زمینه تحصیل و رشد فرزندان مددجویان تحت حمایت است، اظهار کرد: بسیاری از نخبگان و چهره های علمی و سیاسی کشور از خانواده های محروم و بعضا مددجویان کمیته امداد بوده اند.

وی با تاکید بر اینکه فقر و محرومیت نباید مانع رشد و تعالی اقشار محروم باشد، ادامه داد: نباید از کمبودها و مشکلات بهراسیم زیرا توفیقاتی که اکنون در کشور داریم دستاورد همین جوانان و نخبگان کشور است.

رییس کمیته امداد تقویت تفکر جهادی را شرط پیشرفت و توسعه دانست و خاطرنشان کرد: جهاد آنجاست که با وجود مشکلات، کمبودها و موانع، مصمم باشیم از همه ظرفیت ها استفاده کرده و خدمات رسانی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، شایان ذکر است 40 نفر از دانش آموزان شهرستان قلعه گنج که از نخبگان تحصیلی هستند، در کانون فرهنگی و تربیتی امام علی (ع) مشغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار نخبه تحت حمایت کمیته امداد

6 هزار نخبه تحت حمایت کمیته امداد