مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-27سياسي

عمق استراتژیک انقلاب اسلامی تا سواحل باب المندب کشیده شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدمحمد سادات رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان صبح امروز در کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر کردستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ ملت بزرگ کشور ما به شمار می رود و یکی از بزرگترین و مهمترین حوادث قرن اخیر است.

وی خاطرنشان کرد: در عصر و روزگاری که دو تفکر شرق کمونیسم و غرب لیبرالیسم دنیا را به دو بلوک تقسیم کرده بودند و به مخیله کسی خطور نمی کرد که یک الگوی سومی بنیان گذاشته شود حضرت امام این بیدارباش عظیم را در عصری که بی شک جاهلیت مدرن است ایجاد کرد و مجددا دین را به عرصه زندگی مردم آورد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: دین در انقلاب اسلامی به یک مدل حکومتی تبدیل شد و این بزرگترین چالش برای استکبار جهانی و در راس آن امریکاست.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات گفت: امروز عمق استراتژیک انقلاب اسلامی ایران تا سواحل باب المندب کشیده شده است و این عزت و بزرگی مرهون خون پاک شهدا و روح بلند حضرت امام است.

وی تصریح کرد: از انجا که انقلاب اسلامی ماهیت نظام سلطه را به چالش کشیده عمق دشمنی های نظام سلطه هم روز به روز بیشتر می شود و این وظیفه تک تک ماست که هر ساله جشن های دهه فجر را هرچه باشکوه تر برگزار کنیم چرا که این کار موجب یاس و ناام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمق استراتژیک انقلاب اسلامی تا سواحل باب المندب کشیده شده است

عمق استراتژیک انقلاب اسلامی تا سواحل باب المندب کشیده شده است