مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-27سياسي

پیگیری ویژه تأمین مسکن 13 هزار معلول سمنانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در نشست جامعه توان خواهان، نابینایان و ناشنوایان استان که در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد فرصت برابر برای معلولان، نابینایان و ناشنوایان امری است که کارگروه فرهنگی اجتماعی استان باید دنبال کرده و از ظرفیت های قانونی موجود برای تحقق آن بهره گیرد.

وی افزود: چالش ها، موانع و محدودیت ها در خصوص اجرای هرچه بهتر قانون حمایت از جامعه نابینایان، ناشنوایان و معلولان جسمی حرکتی باید بررسی، رسیدگی و برطرف شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: نشست های با انجمن ها و نمایندگان جامعه نابینایان، ناشنوایان و معلولان جسمی حرکتی استان با حضور مدیران اجرایی مرتبط به صورت مستمر برگزار شود.

ریواده گفت: یک تشکل حقوقی قوی و رسمی باید برای جامعه هدف ما در استان در این حوزه ایجاد شود تا اجرای برنامه ها و تحقق مطالبات این عزیزان تسریع یابد.

وی عنوان کرد: نخستین راهبرد ما باید این باشد که بسترهای مشارکت مردم در قالب انجمن ها، تشکل ها و خیریه ها تقویت شود تا بتوانیم شاهد اجرای مؤثرتر امور نابینایان، ناشنوایان و معلولان جسمی حرکتی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ویژه تأمین مسکن 13 هزار معلول سمنانی

پیگیری ویژه تأمین مسکن 13 هزار معلول سمنانی