مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-27اجتماعي

تجهیزات برف روبی برای اردبیل تأمین می شود


با خرید و تحویل ماشین آلات برف روبی به استان اردبیل در حوادث مشابه بارش سنگین برف اخیر دغدغه ها و نگرانی ها رفع خواهد شد.

- احمد وحیدی در جلسه ستاد مدیریت بحران اردبیل اظهار کرد: بارش سنگین برف در استان اردبیل مشکلاتی را در مناطق شهری و روستایی برای هموطنان به وجود آورد که ضروری است با خدمات رسانی سریعتر به ویژه در بازگشایی راه های روستایی و معابر شهری گلایه ها و دغدغه های مردم به حداقل برسد.

وی تصریح کرد: در بازدید از مناطق روستایی برخی گله مندی ها را در تأخیر به وجود آمده در بازگشایی راه های روستایی و عدم تأمین ارزاق عمومی از سوی مردم شاهد بودیم که قرار شد با همکاری بسیج و نیروی انسانی جهادی بخشی از مشکلات و دغدغه های روستاییان تا بازگشایی کامل مسیرها رفع شود.

وزیر کشور گفت: حجم بارش برف در این استان سنگین بوده و قطعا برای ادامه فصل زمستان باید تدبیری اندیشیده شود تا با تأمین امکانات و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی دغدغه ها و نارسایی ها رفع شود.

وحیدی افزود: ما اعتبار مورد نیاز را برای پرداخت هزینه ماشین آلات به کار گرفته شده از بخش خصوصی تأمین خواهیم کرد و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد ولی انتظار می رود هر چه سریعتر تمامی راه های روستایی بازگشایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات برف روبی برای اردبیل تأمین می شود

تجهیزات برف روبی برای اردبیل تأمین می شود