مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-27سياسي

احداث پایگاه دائمی موکب های اربعین سمنان در مرز مهران


آمادگی کامل برای ساخت پایگاه دائمی موکب های اربعین حسینی استان سمنان در مرز مهران وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) استان که در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: آمادگی کامل در مجموعه مدیران و مسؤولان استان و مردم، برای حمایت از موارد مرتبط با اربعین حسینی (ع) و پیشبرد بهتر امور وجود دارد.

وی گفت: در ورودی های شهرهای استان می توان برای تکریم و خدمت رسانی مطلوب تر به زائران امام هشتم (ع)، کمیته های استقبال از زائران را تشکیل داد.

استاندار سمنان بیان کرد: اینکه امروز هر کسی که آزادی خواه است از دورترین نقطه جهان، با ارادت به امام حسین (ع) در بحث پیاده روی میلیونی اربعین شرکت می کند، امری بسیار ارزشمند است.

هاشمی افزود: مردم استان سمنان همواره در بحث ارادت به امام حسین (ع) و اظهار عشق و علاقه به سیدالشهدا (ع) همواره خوش درخشیدند که باید از دست اندرکاران، خیران و موکب داران گرانقدر تقدیر داشته باشیم.

وی تأکید کرد: حمایت موکب ها به عنوان یک تشکل مذهبی دینی در بحث های امدادرسانی، پخت غذا و کمک های مالی به زلزله زدگان، سیل زدگان و سایر موارد، امری بسیار ارزشمند بوده و قدردان آنها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پایگاه دائمی موکب های اربعین سمنان در مرز مهران

احداث پایگاه دائمی موکب های اربعین سمنان در مرز مهران