مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-27سياسي

استاندار سمنان؛ فرمانداران پیگیر تحقق مصوبات سفر رییس جمهور باشند


فرمانداران استان سمنان پیگیر تحقق مصوبات سفر رییس جمهور به استان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در نشست تخصصی فرمانداران و شورای معاونان استانداری که در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مسؤولیت هایی که بر دوش ماست، امانت است و باید در راستای حفظ امانت و جلب اعتماد مردم تلاش کنیم.

وی افزود: حضور آیت الله رییسی در روسیه و احترام به ایشان و اقتدار کشور در عرصه های مختلف، نشان عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار سمنان با بیان اینکه همه ما بعنوان یک تیم کاری در خدمت مردم استان بوده و بی تردید مشارکت جمعی و کار تیمی موفقیت آمیز است، گفت: فرمانداران استان پیگیر تحقق مصوبات سفر رییس جمهور به استان سمنان باشند.

هاشمی اظهار کرد: سمنان، دومین استان کشور است که عملیات اجرایی طرح جهش تولید مسکن در آن انجام شده است و  فرمانداران باید به صورت جدی در این زمینه تلاش کنند.

وی تأکید کرد: فرمانداران، موضوع کرونا را به صورت جدی پیگیری، تدبیر و مدیریت کرده و اقدامات لازم در این زمینه را به انجام رسانند.

استاندار سمنان با بیان اینکه فرمانداران ارتباط خود را با سازمان های مردم نهاد و تشکل های اجتماعی تقویت کرده  و از این ظرفیت ارزشمند مردمی استفاده کنند، گفت: نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان؛ فرمانداران پیگیر تحقق مصوبات سفر رییس جمهور باشند

استاندار سمنان؛ فرمانداران پیگیر تحقق مصوبات سفر رییس جمهور باشند