مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-27سياسي

راهپیمایی مردم اصفهان علیه کشتار مردم یمن پس از اقامه نمازجمعه


شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان از مردم دعوت کرد که در راهپیمایی روز جمعه بعد از اقامه نماز جمعه علیه کشتار بی رحمانه مردم یمن شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت شدید کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف سعودی اماراتی به رهبری آمریکای مستکبر و حمایت صهیونیست کودک کش، با صدور اطلاعیه ای از ملت بزرگ ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور وحدت بخش و دشمن شکن خود، نفرت و خشم انقلابی خود را علیه ائتلاف متجاوزان سعودی اماراتی فریاد زنند.

از این رو مردم اصفهان در روز جمعه 8 بهمن ماه پس از اقامه نماز جمعه به سمت چهارراه فرایبورگ علیه کشتار وحشیانه مردم یمن راهپیمایی خواهند کرد.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات آمده است که؛ اخبار تأسف بار حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن با حمایت دولت مستکبر آمریکا که به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مسلمانان این کشور منجر شده، اندوه فراوانی در میان مردم کشورهای اسلامی و همه انسان های آزاده عالم پدید آورد.

در این میان دخالت مستقیم برخی کشورهای عربی در سرکوب شیعیان یمن و سکوت مرگبار سازمان همکاری های اسلامی و مجامع بین المللی به اصطلاح حقوق بشری در قبال این جنایات هولناک، تأمل برانگیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی مردم اصفهان علیه کشتار مردم یمن پس از اقامه نمازجمعه

راهپیمایی مردم اصفهان علیه کشتار مردم یمن پس از اقامه نمازجمعه