مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-27اجتماعي

پرهیز از توقف های لحظه ای در گردنه های شمال


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به برفی و لغزنده شدن محورهای هراز و کندوان، گفت: هر لحظه احتمال ریزش کوه، رانش و سقوط بهمن در محورهای شمال وجود دارد که ضرورت دارد از توقف لحظه ای در گردنه های استان پرهیز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، یدالله جهان تاب امروز درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی مازندران  اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در محورهای کندوان و هراز هستیم که موجب لغزنده شدن سطح جاده ها شده است.

وی با بیان اینکه از لحاظ ترافیکی تردد خودروها در تمام محورها به صورت روان است، گفت: با توجه به پیش بینی بارش برف و باران تا فردا در استان مازندران ضرورت دارد از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال پرهیز شود.

رییس پلیس راه مازندران اضافه کرد: در صورت ضرورت تردد، با توجه به بارش برف و یخ زدگی سطح گردنه های شمال، لازم است خودروها به تجهیزات زمستان به ویژه زنجیر چرخ تجهیز شوند و همچنین با سوخت و اطمینان از سلامت خودرو نسبت به تردد اقدام کنند.

جهان تاب با اعلام اینکه احتمال ریزش کوه، رانش و سقوط بهمن در گردنه های شمال وجود دارد،  خاطرنشان کرد: جدی گرفتن توصیه های پلیش سلامت شهروندان را رقم خواهد زد.

وی در پایان گفت: موضوع مهم دیگر پرهیز از توقف های لحظه ای در محورهای شمال است که ضرورت دارد از آیت کار به شدت خودداری شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از توقف های لحظه ای در گردنه های شمال

پرهیز از توقف های لحظه ای در گردنه های شمال