مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-27اجتماعي

مزایای استفاده از کرکره برقی


کرکره های برقی که امروزه برای درب های ساختمان های مسکونی و یا تجاری بیشترین کاربرد را دارند و جایگزین کرکره های قدیمی شده اند می توانند برای محیط آرامش و امنیت بسیاری را به همراه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام شرکت مهندسی درسان، استفاده از این دربها موجب شده است استفاده کنندگان این درب هادیگر مانند گذشته دربها را به صورت دستی باز نکنند و با فشردن ریموت کنترل می توانند بدون آن که به خود زحمتی بدهد آن را باز کنند.

در تمامی درب ها چه اتوماتیک و چه مدلهای قدیمی که گذشتگان نیز از آن استفاده می کردند بیشتر برای حفاظت از مکان زندگی و یا کاری خود به کار می بردند و از ورود افراد بیگانه جلوگیری می کرد.

استفاده از درب های اتوماتیک معایب و مزایای مخصوص به خود را دارد.

کرکره برقی کرج مزایای استفاده از کرکره های برقی این درب ها را می توان تنها با فشردن دکمه از ریموت کنترل باز و یا بسته نمود و برای باز و یا بسته شدن نیازی به زور بازو نمی باشد.

در مدل هایی که وزن سبک تری دارند و تک لنگه می باشند از موتورهای توبلار و در درب هایی که وزن بالاتری دارند استفاده از موتوری که قدرت بالاتری دارد کاربرد بیشتری داردو در صورتی که کیفیت موتوهای به کار رفته بالا باشد سرعت باز و بسته شدن نیز بیشتر می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای استفاده از کرکره برقی

مزایای استفاده از کرکره برقی