مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-27اقتصادي

افتتاح 12 پروژه گردشگری در ایام دهه فجر در کرمان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از افتتاح 12 پروژه گردشگری این استان در ایام دهه فجر 1400 خبر داد.

- فریدون فعالی با اعلام این خبر افزود: 12 پروژه گردشگری با حجم سرمایه گذاری 267 میلیارد و 750میلیون تومان در ایام دهه مبارک فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ها تعداد 177 اتاق و 441 تخت به ظرفیت اقامتی استان کرمان افزوده و برای 124 نفر شغل ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام دهه مبارک فجر هشت طرح در شهرستان کرمان و چهار طرح در سایر شهرستان های استان افتتاح می شود بیان کرد: این طرح ها شامل سه هتل، یک هتل آپارتمان، سه دفتر خدمات مسافرتی، دو خانه مسافر، دو مجتمع گردشگری و یک اقامتگاه بوم گردی می شود.

فعالی ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان به عنوان بخش دولتی آمادگی لازم برای همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری کرمان را دارد و از سرمایه گذاران علاقمند دعوت به عمل می آورد.

وی خاطرنشان کرد: همایش ملی قنات با عنوان میراث ماندگار ایرانیان نیز به مناسبت این ایام از تاریخ 16الی 18 بهمن ماه جاری در شهر کرمان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 12 پروژه گردشگری در ایام دهه فجر در کرمان

افتتاح 12 پروژه گردشگری در ایام دهه فجر در کرمان