مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:272022-01-27اقتصادي

به دنبال رونق تجاری در خزر هستیم/ تلاش برای اتصال بندرانزلی به ریل


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، با بیان اینکه در راستای سیاست ارتباط با کشورهای همسایه باید بتوانیم تبادل تجاری را افزایش دهیم، تصریح کرد: - ایسنا/گیلان مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، با بیان اینکه در راستای سیاست ارتباط با کشورهای همسایه باید بتوانیم تبادل تجاری را افزایش دهیم، تصریح کرد: دریای خزر بستر بسیار مناسب برای تبادل تجاری با کشورهای همسایه است.

علی اکبر صفایی در بازدید از مجتمع بندری انزلی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بنادر شمالی ظرفیت های خوبی ایجاد شده و در رابطه با آنچه که در اولویت بنادر شمالی بوده رونق ترافیک کالا به این بنادر است.

وی افزود: همه تلاش ما این است که با ارتباطاتی که بر حسب سفر ریاست جمهور به کشورهای حاشیه خزر و همسایگان شمال و حتی غرب دریای خزر ایجاد شده، بتوانیم رونق اقتصادی و تبادل تجاری داشته باشیم و این باعث رونق بنادر و استفاده بهینه از بنادر شود.

صفایی گفت: در همین راستا اقداماتی برای افزایش ظرفیت نگهداری کالاهای اساسی به صورت سیلو انجام شده و در آینده نزدیک ظرفیت های سیلوی بندر انزلی به 200 هزار تن خواهد رسید و بستر ورود هرچه بیشتر کالاهای اساسی به کشور به ویژه شمال کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال رونق تجاری در خزر هستیم/ تلاش برای اتصال بندرانزلی به ریل

به دنبال رونق تجاری در خزر هستیم/ تلاش برای اتصال بندرانزلی به ریل