مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-27سياسي

بسته های نمایشگاه مجازی کتاب در اولویت ارسال پست


معاون اجرایی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: اولویت شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در ایام برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران رساندن هرچه سریع تر بسته های نمایشگاه است و برای این منظور نشان نمایشگاه مجازی کتاب تهران روی این بسته ها درج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، حسین صفری با قدردانی از ناشران برای لفاف بندی و بسته بندی مناسب کتاب ها در این دوره از نمایشگاه اظهار کرد: در مقایسه با دوره گذشته بسته بندی و لفاف بندی ناشران بسیار بهتر شده است و بر اساس گزارش های دریافتی، دو استان اصفهان و آذربایجان غربی تا به امروز در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته اند.

او با اشاره به این که کتاب ها باید با بسته بندی مناسب از سوی ناشران آماده و ارسال شوند، بیان کرد: مرسولاتی که استانداردهای بسته بندی در آن ها رعایت نشده باشد و ناشران از پاکت کاهی برای دسته بندی استفاده کنند، به ناشران عودت داده خواهد شد.

در واقع همکاران ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و پست در مرکز مبادلات و مراکز تفکیک و تجزیه حضور داشته و بسته ها را رصد می کنند و در صورت مشاهده بسته هایی با بسته بندی نامناسب، آن ها را به ناشران عودت خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های نمایشگاه مجازی کتاب در اولویت ارسال پست

بسته های نمایشگاه مجازی کتاب در اولویت ارسال پست