مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:172022-01-27سياسي

رییس قوه قضاییه: نخبگان و رسانه ها وعده ها و سررسید قول های مسوولان را رصد کنند


نخبگان و رسانه ها وعده ها و سررسید قول های مسوولان را رصد کنند تا مشخص شود چه میزانی از وعده ها به تحقق می انجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه در نخستین برنامه سفر به استان خراسان رضوی، در جمع فعالان اقتصادی و کارآفرینان استان اظهار کرد: باید سیاست ها، رویکردها، قوانین، ساختارها و روش های خود را متناسب و منطبق با شرایط جنگ اقتصادی تحمیل شده از جانب دشمنان تنظیم کنیم و در این راستا به اصلاح برخی قوانین و مقررات مبادرت ورزیم.

وی افزود: امروز در شرایط جنگ اقتصادی تحمیل شده از جانب دشمنان، فعالیت اقتصادی سالم و مولد به منزله جهاد و کمک به ارزش ها و پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری ها محسوب می شود.

فراهم کردن بستر برای سرمایه گذاری پایدار یکی از اولویت های اصلی است و همه دستگاه های اجرایی، قضایی، شبه قضایی و نظارتی باید در راستای ایجاد بستر و امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری پایدار گام بردارند.

رییس دستگاه قضا خاطرنشان کرد: حل و فصل مسائل اقتصادی کشور بدون مشارکت مردم و بخش خصوصی یا غیرممکن و یا پرهزینه است؛ تجربه نشان داده هر کاری را با مشارکت مردم انجام دادیم هم موفق تر بوده ایم و هم آن کار با هزینه کمتری پیش رفته است و این مهم در مباحث اقتصادی نیز برج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: نخبگان و رسانه ها وعده ها و سررسید قول های مسوولان را رصد کنند

رییس قوه قضاییه: نخبگان و رسانه ها وعده ها و سررسید قول های مسوولان را رصد کنند