مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-27پزشكي

پلمب 29 مکان عمومی عرضه قلیان در همدان


رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان از پلمب 29 مکان عمومی عرضه قلیان در 9 ماهه گذشته در همدان خبر داد.

- علیرضا رستمی کیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از طرح جمع آوری قلیان در اماکن عمومی همزمان با هفته ملی مبارزه با سرطان خبر داد و اظهار کرد: از آنجا که یکی از عوامل موثر در ایجاد سرطان مصرف مواد دخانی بوده جمع آوری قلیان در اماکن عمومی مورد توجه جدی است.

وی بیان کرد: واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت شهرستان همدان همزمان با هفته ملی مبارزه با سرطان یعنی یکم تا هفتم بهمن ماه به اجرای جدی قانون مبارزه با دخانیات و منع مصرف قلیان در اماکن عمومی پرداخته است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان با اشاره به بازرسی منسجم از رستورانها، باغ تالارها و اماکن عمومی واقع در مسیر گردشگری حیدره، مجتمع سیاحتی عباس آباد، بلوار ارم، بلوار ارتش، روستاهای مریانج و جاده کرمانشاه در نه ماهه سال جاری خاطرنشان کرد: در این مدت 229 عدد قلیان و ادوات متعلقه با همکاری نیروی انتظامی بویژه کلانتری مریانج و اداره نظارت بر اماکن عمومی ضبط و جمع آوری شده است.

وی ضمن پلمب 29 مکان عمومی عرضه قلیان و معرفی متصدیان اماکن مذکور به مراجع قضایی گفت: به منظور افزایش آگاهیهای عمومی در خصوص مضرات مصرف قلیان علاوه بر آموزش، تبلیغات محیطی در قالب نصب بنر در مراکز خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 29 مکان عمومی عرضه قلیان در همدان

پلمب 29 مکان عمومی عرضه قلیان در همدان