مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-27سياسي

حل مسائل اقتصادی بدون مشارکت مردم غیرممکن است/ لزوم ایجاد امنیت اقتصادی


حل و فصل مسائل اقتصادی کشور بدون مشارکت مردم و بخش خصوصی غیر ممکن یا پر هزینه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای صبح پنجشنبه در نشست با فعالان اقتصادی خراسان رضوی، با بیان این که حل مشکلات اقتصادی کشور بدون حضور مردم و بخش خصوصی غیرممکن یا پر هزینه است، اظهار کرد: اگر مسئولی صحبتی کرد، مردم و رسانه ها آن را دنبال و مطالبه کنیم.

رییس قوه قضاییه افزود: اگر واقعاً باور داریم که جنگ امروز، جنگ اقتصادی است و دشمن تیر نهایی را در چله اقتصاد گذاشته تا معیشت مردم را تحت فشار قرار دهد، اقدامات ما نیز باید متناسب با این جنگ اقتصادی حرکت کنیم.

وی بر لزوم اصلاح قوانین متناسب با شرایط جنگ اقتصادی تأکید کرد و گفت: مسائل اقتصادی و بیکاری سبب شکل گیری برخی نزاع ها، طلاق ها، مشکلات خانوادگی و دیگر مشکلات اجتماعی شده که باید بدانیم فعالیت اقتصادی امروز جهاد در راه خدا است.

اژه ای گفت: از جمله اولویت های امروز جامعه، ایجاد امنیت اقتصادی است تا اگر یک فعال اقتصادی تصمیم گرفت در حوزه ای سرمایه گذاری کند، بداند دارای امنیت است و در آینده با کوچک ترین بهانه همه زحماتش از بین نمی رود.

وی با بیان این که دستگاه های اجرایی، نظارتی و قضایی هرکدام وظایف مخصوص به خود را دارند، خاطرنشان کرد: نباید انتظار داشت هر دستگاه بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مسائل اقتصادی بدون مشارکت مردم غیرممکن است/ لزوم ایجاد امنیت اقتصادی

حل مسائل اقتصادی بدون مشارکت مردم غیرممکن است/ لزوم ایجاد امنیت اقتصادی