مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-27سياسي

تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه دولت برای جبران خسارات سیل زدگان


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: نسبت به بازسازی و نوسازی خانه ها در دولت تدابیری اندیشیده شده که کمک هایی به صورت بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت 20 سال در اختیار سیل زدگان قرار می گیرد.

- ایسنا/کرمان رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: نسبت به بازسازی و نوسازی خانه ها در دولت تدابیری اندیشیده شده که کمک هایی به صورت بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت 20 سال در اختیار سیل زدگان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید مرتضی بختیاری در مراسم مراسم توزیع 83 سری لوازم ضروری منزل و 62 رأس دام سبک و سنگین بین خانواده های سیل زده کروچان از توابع زهکلوت بخش جازموریان شهرستان رودبار جنوب بیان کرد: ما هیچ شأنی جز خدمت به مردم برای خود قائل نیستیم.

وی افزود: بلایا و حوادث طبیعی در تمام دنیا حتی برای کشورهای صنعتی و پیشرفته هست و گاهی دنیا با تمام تجهیزات پیشرفته در مقابل ای حوادث کم می آورد.

بختیاری عنوان کرد: سیل ها و زلزله هایی که می آید برای همه است اما دو پیام دارد؛ پیام اول برای مسئولین و پیام دوم برای مردم است که هر دو گروه را امتحان می کند.

وی یادآور شد: در زلزله بم بنده مسئولیت زندان ها را داشتم و تا چند روز هیچ ارتباطی نداشتیم و شخص مقام معظم رهبری دوبار یکی پنهانی و یکی آشکارا به بم آمدند تا شرایط را از نزدیک ببینند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه دولت برای جبران خسارات سیل زدگان

تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه دولت برای جبران خسارات سیل زدگان