مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-27اجتماعي

بارش خفیف برف و باران در همدان


کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه با فعالیت سامانه بارشی امروز و فردا در اکثر نقاط استان بارش خفیف برف و باران خواهیم داشت گفت: - محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه سامانه ضعیف بارشی در استان فعال است اظهار کرد: با فعالیت این سامانه بارشی امروز و فردا در اکثر نقاط استان بارش خفیف برف و باران خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه وزش شدید باد پدیده غالب جوی امروز و فردا خواهد بود افزود: وزش شدید باد و بارش برف و باران احتمال ایجاد کولاک در گردنه های استان را تشدید می کند لذا شهروندان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان یادآور شد: بارش برف و باران خفیف پیش بینی می شود و با کاهش ابرناکی از فردا کاهش محسوس دما در استان خواهیم داشت.

وی با تأکید بر تغییرات دمای همدان در 24 ساعت گذشته گفت: دمای هوای همدان بین 8 و 4 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است و در طی 24 ساعت آینده دما بین 8 و منفی 8 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

باقری شکیب تصریح کرد: در روز گذشته سردترین نقاط استان رزن و قهاوند با منفی 2 درجه سانتیگراد و فامنین و نهاوند با 12 درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش خفیف برف و باران در همدان

بارش خفیف برف و باران در همدان