مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-27سياسي

بابایی کارنامی: صنعت خودروسازی باید یه ریل صحیح خود برگردد


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح ساختار در خودروسازی امری قطعی است و با جدا کردن غل و زنجیر از پای این صنعت باید دوباره این لوکوموتیو را به ریل صحیح بازگرداند.

- نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح ساختار در خودروسازی امری قطعی است و با جدا کردن غل و زنجیر از پای این صنعت باید دوباره این لوکوموتیو را به ریل صحیح بازگرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: زمزمه هایی که امروز درباره تعطیلی صنعت خودروسازی شنیده می شود از جنس حرف های آغاز انقلاب در خصوص انحلال ارتش است.

اصلاح ساختاری در خودروسازی امری قطعی است و با جدا کردن غل و زنجیر از پای این صنعت باید دوباره این لوکوموتیو را به ریل صحیح بازگرداند .

روز سه شنبه (5 بهمن ماه) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخگویی به سوالات دو نفر از نمایندگان در خصوص وضعیت دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا برگزار شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه با بیان این که دولت نباید بنگاهداری کند، گفت که سهام دولت در دو شرکت سایپا و ایران خودرو به صورت بلوکی واگذار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابایی کارنامی: صنعت خودروسازی باید یه ریل صحیح خود برگردد

بابایی کارنامی: صنعت خودروسازی باید یه ریل صحیح خود برگردد