مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 10:472022-01-27سياسي

آزادی 9 زندانی زن در همدان/ گلریزان برای آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد


مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی 9 زندانی زن از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: امروز نیز مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ویژه زنان زندانی برگزار می شود.

- یدالله روحانی منش در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از آزادی زندانیان زن با جرایم غیرعمد در همدان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر تعدادی از زنان به دلایل مختلف در زندان به سر می برند که قصد داریم با کمک خیران و شاکیان به مناسبت روز زن و مادر آنها را آزاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه این زندانیان نیاز به حمایت دارند که به کانون خانواده برگردند گفت: امروز برنامه گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به خصوص زنان زندانی برگزار می شود که امیدواریم بتوانیم کمک های خوبی جمع کنیم تا زندانیان بیشتری آزاد شوند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه این زندانیان بدهی های متفاوتی دارند که از 100 میلیون تومان تا یک میلیارد تومان متفاوت است خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال 221 زندانی جرایم غیرعمد در استان همدان آزاد شدند که از این تعداد 9 نفر خانم بودند.

وی با تاکید به اینکه می توان با راه اندازی پویش های مختلف و کمک خیران نیک اندیش تعداد زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کرد عنوان کرد:  با آزادی این افراد می توان از بروز آسیب به خانواده ها نیز پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 9 زندانی زن در همدان/ گلریزان برای آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد

آزادی 9 زندانی زن در همدان/ گلریزان برای آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد