مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-27سياسي

در هر دستگاهی نیاز به یک حاج قاسم داریم/ حل مشکلات با روحیه انقلابی


فرماندار اصفهان با تاکید بر اینکه مشکلات روی هم انباشته شده و مسؤولان در تلاش برای رفع آن هستند، گفت: باید به این نکته توجه کرد مشکلات در طول چند سال جمع شده و در مقابل نیاز است با تلاش شبانه روزی و اولویت بندی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی اظهار داشت: انقلاب در شرایطی شکل گرفت که کل دنیا تقسیم به 2 جبهه غرب و شرق شده بود و کشوری نبود که تابع یا همراه یکی از این 2 قطب نباشد.

وی تأکید کرد: در چنین شرایطی امام عزیز با کمک از متن قرآن و اهل بیت حرکتی انجام دادند که دستور قرآن بود؛ هیچ کس باور نمی کرد رژیم سرتاسر مسلح به دست انسانی دین مدار ساقط شود.

احمدی با بیان اینکه در کتاب ها نوشته شده که پیش از انقلاب اسلامی انتخاب نخست وزیر هم به دست یا مشورت آمریکایی ها صورت می گرفت، عنوان کرد: بسیاری از راهبردهایی که در کشور تعیین می شد با اشاره مستقیم آمریکا بود اما امام عزیز با هدف عزت مردم شعار دادند.

فرماندار اصفهان با تاکید بر اینکه پیش از انقلاب اسلامی خدماتی که در این کشور ارائه می شد اساسش این بود که نمی توانیم ،یادآور شد: کشوری در دنیا نبود که از غرب تبعیت نکند اما امام(ره) آمد، شعار داد، انقلاب کرد و نظامی ایجاد کرد که محور آن دین بر پایه رای مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هر دستگاهی نیاز به یک حاج قاسم داریم/ حل مشکلات با روحیه انقلابی

در هر دستگاهی نیاز به یک حاج قاسم داریم/ حل مشکلات با روحیه انقلابی