مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-27سياسي

سفر استاندار ایلام به دره شهر/ بهرام نیا:برای حل مشکلات نیازمند وحدت هستیم


در این شرایط نیازمند وحدت و  همدلی بیش از پیش هستیم و در این زمینه ائمه ی جمعه و جماعت و در راس آنها امامان جمعه محوریت دارند.

- سفر استاندار ایلام به دره شهر/ بهرام نیا:برای حل مشکلات نیازمند وحدت هستیم ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: در این شرایط نیازمند وحدت و  همدلی بیش از پیش هستیم و در این زمینه ائمه ی جمعه و جماعت و در راس آنها امامان جمعه محوریت دارند.

دکتر حسن بهرام نیا صبح امروز پنجشنبه 7 بهمن ماه در بدو ورود به شهرستان دره شهر به مزار شهدای این شهر رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار ایلام در این مراسم آرامش و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و گفت: همه ما در قبال خون شهدا تعهد و مسئولیت داریم.

وی در ادامه تکریم شهدا و خانواده معظم شهدا را وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: برای یافتن راه درست ما نیازمند این ستارگان آسمانی هستیم.

استاندار ایلام در دیدار با امام جمعه دره شهر با تبریک انتصابات حجت الاسلام و المسلمین امرایی به امامت جمعه دره شهر با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر هستیم این دهه را یادآور ایثار و شجاعت و مقاومت همه مردم ایران عنوان کرد و گفت: طلیعه خورشید اسلام در دهه فجر درخشد و به واسطه این نور الهی یک روح و حیات دوباره ای به مردم ایران اسلامی دمیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر استاندار ایلام به دره شهر/ بهرام نیا:برای حل مشکلات نیازمند وحدت هستیم

سفر استاندار ایلام به دره شهر/ بهرام نیا:برای حل مشکلات نیازمند وحدت هستیم