مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 09:372022-01-27اجتماعي

آنلاین شدن کلاس ها با علامت دار شدن دانش آموزان


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان اعلام کرد: اگر در کلاس درس 2 دانش آموز علائم کرونا یا سرماخوردگی داشته باشند، کلاس به مدت 2 هفته غیرحضوری و به صورت آنلاین برگزار می شود.

- آذرکیوان امیرپور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به غالب شدن سویه امیکرون در کشور، اظهار کرد: اگر دانش آموزی علائم بیماری و یا حتی سرماخوردگی داشته باشد، از ورود او به کلاس درس جلوگیری می شود.

وی گفت: اگر در کلاس درس 2 دانش آموز یا بیشتر علائم کرونا یا سرماخوردگی داشته باشند، کلاس به مدت 2 هفته غیرحضوری و به صورت آنلاین برگزار می شود، اما اگر دانش آموزان در بیش از یک کلاس درس علائم داشته باشند، کل مدرسه به مدت 2 هفته غیرحضوری می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان با تأکید بر اهمیت و اولویت سلامت دانش آموزان، افزود: مدیران و معلمان در این زمینه حساسیت و توجه لازم را دارند، چون سلامت دانش آموزان و سلامت کل مدرسه مطرح است.

ما هم رصد و کنترل های لازم را بر وضعیت مدارس داریم.

وی خاطرنشان کرد: در صورت ابتلا یا علامت دار شدن دانش آموزان، موضوع تعطیلی مدارس مطرح نیست، اما کلاس ها به صورت غیرحضوری برگزار شود و کلاس های حضوری تشکیل نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنلاین شدن کلاس ها با علامت دار شدن دانش آموزان

آنلاین شدن کلاس ها با علامت دار شدن دانش آموزان