مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 09:272022-01-27اجتماعي

پیش بینی کولاک برف در برخی از نقاط استان قزوین


کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین گفت: احتمال پدیده کولاک برف امروز با توجه به فعالیت سامانه بارشی مستقر در سطح منطقه در برخی نقاط استان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی آخوندی کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین صبح امروز پنجشنبه اظهار کرد: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهوره ای، با توجه به فعالیت امروز سامانه بارشی در بعدازظهر و شب، بارش برف و باران سراسر استان را در برخواهد گرفت و بارش ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: به علت وزش باد، احتمال پدیده کولاک در مناطق کوهستانی و گردنه ها نیز وجود دارد و به همین جهت به شهروندان توصیه می شود تا امروز از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: با توجه به اینکه از فردا /جمعه/ شاهد شمالی شدن جریانات خواهیم بود به همین علت و همزمان با خروج سامانه بارشی، روند کاهش نسبی دما در سطح استان پیش بینی شده و تا اواسط هفته آینده نیز بارش نخواهیم داشت.

آخوندی یادآور شد: در شبانه روز گذشته کوهین با صفر و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با 17 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت 2 تا 11 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کولاک برف در برخی از نقاط استان قزوین

پیش بینی کولاک برف در برخی از نقاط استان قزوین