مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-27اجتماعي

بارش باران هوای اصفهان را با طراوت کرد


کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر امروز با میانگین 61 وضعیت (زرد) قابل قبول را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمود مزارع در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کیفیت هوا براساس اطلاعات ایستگاه های پایش آنلاین در خیابان احمدآباد و باهنر با شاخص 62، استانداری با شاخص 57، انقلاب با شاخص 87، پروین با شاخص 54، بزرگراه خرازی با شاخص 74، رودکی با شاخص 65، رهنان با شاخص 70، کاوه با شاخص 80 و میرزا طاهر با شاخص 89 در وضعیت قابل قبول (سالم) است.

او با بیان اینکه شاخص کیفی هوا در ایستگاه خیابان جِی با 152 در وضعیت ناسالم برای عموم قرار دارد، اضافه کرد: شاخص کیفی هوا در سه ایستگاه در خیابان های فرشادی، فیض و ورزشگاه میثاق به ترتیب با 26، 20 و 30 AQI وضعیت (سبز) پاک را نشان می دهد.

کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان افزود: امروز وضعیت کیفیت هوای شهر صنعتی سگزی با شاخص 73، شاهین شهر با شاخص 75 و مبارکه با شاخص 93 در شرایط قابل قبول ثبت شده ضمن اینکه ایستگاه های منطقه صنعتی دولت آباد، خمینی شهر، نجف آباد و کاشان همچنان قطع است.

هم اکنون هوای شهر اصفهان بارانی است و بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان، امروز پنجشنبه با فعالیت موج ناپایدار بارشی کیفیت هوا در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران هوای اصفهان را با طراوت کرد

بارش باران هوای اصفهان را با طراوت کرد