مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 00:022022-01-26اقتصادي

افزایش خطرناک پله ای مبتلایان به اُمیکرون/ احتمال سه رقمی شدن آمار فوتی ها جدی است


رییس مؤسسه ملی تحقیقات سلامت نسبت به خطر سه رقمی شدن آمار فوتی های کرونا هشدار داد.

- علی اکبری ساری، رییس مؤسسه ملی تحقیقات سلامت در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس در پاسخ به پرسشی درباره چگونگی روند افزایشی شیوع سویه امیکرون توضیح داد: اُمیکرون در بسیاری از استان های کشور به سویه غالب تبدیل شده است و در برخی از استان ها نیز در حال تبدیل شدن به سویه غالب کروناست.

به طوری که در حال حاضر در بسیاری از شهرها بیش از 50 درصد از موارد شناسایی شده مبتلا به کرونا درگیر سویه امیکرون هستند، حتی در برخی از شهرها میزان مبتلایان به اُمیکرون بالاتر از این میزان است.

*تعداد مبتلایان به 30 هزار نفر خواهد رسید وی با بیان اینکه تاکنون حدود 3000 فرد مبتلا به اُمیکرون در کشور شناسایی شده است اظهار داشت: اگر بخواهیم نیم نگاهی به آمارهای 2 الی 3 روز قبل کرونا داشته باشیم، به طور کلی در روز سوم بهمن حدود 5150 ابتلای جدید در کشور داشتیم، چهارم بهمن این رقم به 7690 ابتلای جدید و روز بعد از آن یعنی پنجم بهمن ماه این رقم به عدد 9380 ابتلا رسیده است و عملا روزانه حدود 2 هزار نفر به تعداد افراد شناسایی شده افزوده شده اند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: به نظر می رسد طی روزهای آینده نیز این روند رو به رشد باشد و طی دو هفته آتی رقم مبتلایان به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خطرناک پله ای مبتلایان به اُمیکرون/ احتمال سه رقمی شدن آمار فوتی ها جدی است

افزایش خطرناک پله ای مبتلایان به اُمیکرون/ احتمال سه رقمی شدن آمار فوتی ها جدی است