مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 23:572022-01-26سياسي

جمهوری اسلامی ایران تبدیل به نقطه تحول و تعالی منطقه شده است


امروز جمهوری اسلامی ایران بعد از چهل و سه سال از عمر پربرکت انقلاب تبدیل به نقطه تحول و تعالی منطقه و لنگرگاه جهان اسلام شده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بسیج جامعه زنان، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم پایانی ششمین جشنواره شبیه یاس اظهار کرد: خداوند را شاکرم که امروز جمهوری اسلامی ایران به گونه ای است که دارای شکل و محتوا با آموزه های اسلامی و دینی است و بعد از چهل و سه سال از عمر پربرکت انقلاب و جمهوری اسلامی تبدیل به نقطه تحول و تعالی منطقه و لنگرگاه جهان اسلام شده است و همچنان مسیر خود را دارد طی می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: فرهنگ جامعه درواقع هویت و موجودیت یک جامعه را تشکیل می دهد و هرچند جامعه در ابعاد اقتصادی سیاسی و دفاعی و نظامی، قدرتمند باشد ولی اگر فرهنگ آن جامعه دچار انحراف شود آن جامعه جامعه ای میان تهی خواهد شد که نمی تواند سایر حوزه ها را هم به موفقیت برساند و آن ها را در تراز انقلاب اسلامی ایران شکل بدهد.

سردار غیاثی افزود: یکی از آرمان های مقدس نظام انقلاب اسلامی نهادینه کردن فرهنگ دینی در همه شئون زندگی فردی و اجتماعی است.

ما همانند خیلی از جوامع غربی نبودیم که فرهنگ را به حال خود رها کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران تبدیل به نقطه تحول و تعالی منطقه شده است

جمهوری اسلامی ایران تبدیل به نقطه تحول و تعالی منطقه شده است