مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 23:322022-01-26حوادث

کلاهبرداری 20 میلیارد ریالی با روش اسکیمر


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر بیش از 20 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی افزود: تعداد زیادی از شهروندان به پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه کردند و مدعی شدند مبالغی به صورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده است.

وی ادامه داد: پس از اخذ اظهارات مال باختگان این پرونده موضوع در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتای پایتخت تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

رییس پلیس فتای تهران گفت: در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتای پایتخت مشخص شد همه قربانیان این پرونده بعد از دریافت سفارشی که از طریق یک آژانس پیک موتوری به آن ها تحویل داده شده حسابشان خالی شده و به روش اسکیمر مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

وی افزود: افسران پلیس فتای تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرم تحت پوشش پیک موتوری در یکی از آژانس های تهران مشغول کار شده و پس از کپی برداری کارت های بانکی مال باختگان به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده که با بررسی های تکمیلی و همه جانبه و بهره گیری از روش های فنی و علمی این فرد شناسایی و پس از تشریفات قضایی،در محل اختفای خود در یکی از مناطق شمالی تهران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 20 میلیارد ریالی با روش اسکیمر

کلاهبرداری 20 میلیارد ریالی با روش اسکیمر