مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 23:072022-01-26سياسي

رییس جمهور از رودخانه های گوهررود و زرجوب و سراوان رشت بازدید کند


اعضای شورای شهر رشت از رییس جمهور خواستند در سفر به این استان از وضعیت رودخانه گوهررود، زرجوب، تالاب عینک و محل دفن زباله سراوان حضوری بازدید کند.

- ، نایب رییس شورای شهر رشت عصر چهارشنبه در بیست و یکمین جلسه شورای شهر رشت با اشاره به سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان، اظهار کرد: با اولویت بخشی پروژه های اساسی و حیاتی بیشتر مشکلات مردم برطرف می شود.

عزیزی با بیان اینکه بیشترین دغدغه های مردم در بخش های صنعت، گردشگری و کشاورزی است، گفت: بیکاری جوانان در گیلان سبب شده بسیاری از خانواده ها درگیر این معضل شوند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران از مقوله فرهنگ غافل نباشند و به تالار مرکزی رشت نیز کمک کنند، افزود: رویکرد شورای ششم نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار بوده محروم از ارائه خدمات و شاخصه های توسعه شهری است.

شهردار رشت از نجابت شورای شهر سو استفاده می کند عضو شورای شهر رشت با انتقاد از عدم دعوت من نخبگان مردم در جلسات معارفه استان دار و فرمان دار و حضور رییس جمهور در استان، گفت: حق منتخبان شهر است که با رییس جمهور ملاقات داشته و مشکلات مردم شهر رشت بیان کنیم.

مسعود عباس نژاد با بیان اینکه دغدغه مردم رشت معضل سراوان، گوهررود، زرجوب و تالاب عینک بوده و باید زمینه حضور میدانی رییس جمهور در این مناطق را فراهم کنیم، ادامه داد: نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور از رودخانه های گوهررود و زرجوب و سراوان رشت بازدید کند

رییس جمهور از رودخانه های گوهررود و زرجوب و سراوان رشت بازدید کند