مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 22:572022-01-26سياسي

آسیب زباله های سراوان رشت به محیط زیست کشور


جایگاه دفن زباله سراوان به رودخانه های رشت، سپس به تالاب انزلی و در نهایت دریای خزر که بخش مهمی از محیط زیست کشور است، - ایسنا/گیلان رییس شورای اسلامی شهر رشت گفت: جایگاه دفن زباله سراوان به رودخانه های رشت، سپس به تالاب انزلی و در نهایت دریای خزر که بخش مهمی از محیط زیست کشور است، آسیب می زند.

محمدحسین واثق کارگرنیا امروز در بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر رشت با اشاره به سفر رییس جمهور به گیلان اظهار کرد: انتظار می رود لایه های پنهان فقر شهر رشت به گوش رییس جمهور رسانده شود و بازهم صدای فقر گیلان در پس سرسبزی های استان گم نشود.

کارگرنیا ادامه داد: تاکنون برنامه ای به ما اعلام نشده که به عنوان نمایندگان مردم رشت بتوانیم فرصتی برای انتقال مشکلات رشت به هیات دولت کسب کنیم این در حالیست که ما به عنوان نمایندگان یک سوم جمعیت گیلان می دانیم که این شهر با چه مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.

رییس شورای شهر رشت تصریح کرد: مشکلات را به صورت مکتوب به متصدیان امر ارسال کردیم و امیدواریم حل معضلات شهر رشت رقم بخورد.

کارگرنیا افزود: سایت دفن گاه زباله های سراوان آسیب جدی را به استان و حتی کشور می زند و لازم است در این سفر اعتبار دولتی ویژه برای حل این مشکل اختصاص داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب زباله های سراوان رشت به محیط زیست کشور

آسیب زباله های سراوان رشت به محیط زیست کشور