مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 22:472022-01-26سياسي

تعطیلی مدرسه ای در فارس بخاطر کرونا


متاسفانه یک مدرسه شبانه روزی عشایری به دلیل تست مثبت 20 نفر از دانش آموزان به طور کامل تعطیل شده است.

- فرماندار قیروکارزین فارس اعلام کرد که یک مدرسه شبانه روزی عشایری در این شهرستان به دلیل تست مثبت 20 نفر از دانش آموزان به طور کامل تعطیل شده است.

علی محمد کریمی عصر چهارشنبه 6 بهمن در جمع اعضای شورای اداری و تامین قیر و کارزین عنوان کرد: کمیته های 21 گانه ستاد برگزاری جشن های مردمی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان تشکیل و آماده برپایی هر چه با شکوه تر این آیین ها هستیم.

او افزود: جشن های پیروزی انقلاب از 12 بهمن ماه مصادف با سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی آغاز و تا بیست و دوم بهمن ماه با اجرای برنامه های متعددی ادامه خواهد داشت.

رییس شورای اداری شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه در ایام دهه مبارک فجر شاهد افتتاح قریب به 35 طرح عمرانی با حضور مقامات ارشد استانی در این شهرستان خواهیم بود، اظهار کرد: مبالغ اعتبار این طرح ها که عمدتا توسط دولت اجرا شده است 128 میلیارد تومان برآورد شده که می تواند در فعال شدن بخش خصوصی شهرستان مثمر باشد.

او با اشاره به اینکه برپایی زنگ انقلاب، رژه موتوری، یادواره های شهدا، تکریم خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و میز خدمت از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای گرام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدرسه ای در فارس بخاطر کرونا

تعطیلی مدرسه ای در فارس بخاطر کرونا