مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 22:422022-01-26سياسي

بی آبی، مهمترین عامل بالا بودن نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری است


استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی خشکسالی را ز مهمترین مشکلات استان دانست و گفت: افزایش نرخ بیکاری و مهاجرت بالا از نتایج و تاثیرات خشکسالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری به همراه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رییس مجلس با بیان اینکه همدلی برای رفع مشکلات در بین مسئولان استان وجود دارد، گفت: چهارمحال و بختیاری با اینکه سرچشمه سه رودخانه کارون، دز و زاینده رود است اما با مشکلات آبی متعددی رو به روست.

استاندار چهارمحال و بختیاری به خشکسالی های چندسال اخیر اشاره کرد و ادامه داد: این مهم موجب شده تا امروز به 200 روستا و پنج شهرک صنعتی استان با تانکر آبرسانی کنیم.

وی تصریح کرد: افزایش نرخ بیکاری و مهاجرت بالا از استان از دیگر نتایج و تاثیرات خشکسالی است.

حیدری با بیان اینکه تکمیل و اجرای پروژه هایی همچون آبرسانی، گازرسانی و راه سازی مناطق روستایی از محل اعتبارات محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: پتروشیمی بروجن، بیمارستان هزار تخته خوابی شهرکرد، آب رسانی به شهرهای خانمیرزا و لردگان ، تکمیل جاده شهرکرد_بازفت _مسجد_ سلیمان، پروژه راه آهن اصفهان_شهرکرد_خوزستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی آبی، مهمترین عامل بالا بودن نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری است

بی آبی، مهمترین عامل بالا بودن نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری است