مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 22:372022-01-26اجتماعي

پیش بینی کاهش دما و بارش برف در گلستان/ کشاورزان مراقب باشند


مدیر کل هواشناسی گلستان از کاهش 6 الی هشت درجه ای دما در استان خبرداد و گفت: با توجه به کاهش دما در روزهای آتی باغداران از سرمازدگی محصولات خود جلوگیری کنند.

- اظهار کرد: سامانه سرد و بارشی از روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه وارد گلستان خواهد شد که به موجب آن دمای استان 6 تا هشت درجه کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه این سامانه حامل باران، برف و وزش باد خواهد بود، افزود: به دلیل مه و کولاک امکان کاهش دید و لغزندگی برای رانندگان وجود دارد و ضروری است که پیش از حرکت، نسبت به داشتن تجهیزات کامل اطمینان پیدا کنند.

مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد: با توجه به وزش باد شدید گلخانه داران باید نسبت به استحکام سازه های گلخانه اطمینان حاصل کرده و با توجه به تغییر دما نکات لازم را در خصوص گرمایش گلخانه ها رعایت کنند.

داداشی با اعلام هشدار سرمازدگی به باغداران استان گفت: باغداران باید برای جلوگیری از سرمازدگی، نهال های جوان را زیر یک پوشش قرار دهند.

وی همچنین با توجه به وزش باد و وضعیت نا آرام دریا، از بعدازظهر پنجشنبه تا ظهر شنبه، صید را برای صیادان گلستانی ممنوع اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی گلستان در انتها خاطرنشان کرد: از هم استانی های عزیز تقاضا دارم در این ایام نسبت به مصرف بهینه گاز اقدام کرده تا شاهد کمبود این انرژی در گلستان و کشور نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کاهش دما و بارش برف در گلستان/ کشاورزان مراقب باشند

پیش بینی کاهش دما و بارش برف در گلستان/ کشاورزان مراقب باشند