مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 22:272022-01-26سياسي

زباله سراوان مهم ترین دغدغه مردم رشت/ احداث زباله سوز نیازمند توجه ویژه دولت است


رییس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه مهم ترین دغدغه مردم رشت ساماندهی وضعیت زباله در سراوان است، گفت: احداث زباله سوز نیازمند تامین اعتبارات ملی بوده که دولت باید به آن توجه کند.

- ، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر چهارشنبه در بیست و سومین جلسه شورای شهر رشت با اشاره به سفر رییس جمهور و هیئت دولت جمعه هفته جاری به این استان و عدم دعوت از اعضای شورای شهر رشت، اظهار کرد: از مسئولان گیلان تقاضا داریم امانت دار خوبی باشند و لایه های پنهان شهر و استان را به اطلاع رییس جمهور و دولتمردان برسانند.

وی با بیان اینکه شهر رشت یک سوم از جمعیت ثابت و یک دوم از جمعیت شناور گیلان را در خود جای داده است، تصریح کرد: تا این لحظه از نمایندگان مردم در شورا به منظور ملاقات در سفر رییس جمهور دعوتی صورت نگرفته است.

کارگر نیا با اشاره به اینکه آنچه در ظواهر امر پیدا است فرصتی به ما داده نمی شود که مشکلات و دغدغه های مردم را بگوییم، اضافه کرد: استان گیلان دارای مشکلات بسیاری است که مورد بی مهری مسئولین قرار گرفته است.

وی به محل دفن زباله سراوان به عنوان یکی از مهم ترین معضلات مردم رشت اشاره کرد و گفت: شیرابه های زباله سراوان آسیب شدیدی به محیط زیست وارد کرده و احداث زباله سوز در این منطقه در مرحله تأمین اعتبار قرار دارد و نگاه ویژه دولت در این زمینه را می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله سراوان مهم ترین دغدغه مردم رشت/ احداث زباله سوز نیازمند توجه ویژه دولت است

زباله سراوان مهم ترین دغدغه مردم رشت/ احداث زباله سوز نیازمند توجه ویژه دولت است