مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 22:122022-01-26ورزشي

اجرای طرح «شکوه مادری» در لرستان


مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از اجرای طرح «شکوه مادری» در راستای تکریم مادران فعال در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و دینی در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از اجرای طرح شکوه مادری در راستای تکریم مادران فعال در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و دینی در استان خبر داد.

محمد ابدالی پور امروز ششم بهمن ماه با اشاره به اجرای طرح سه شنبه های تکریم ، اظهار کرد: این طرح سال گذشته در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در طرح سه شنبه های تکریم با سرکشی هفتگی به خانواده های معظم شهدای استان، از خانواده های معظم شهدا در سطح شهرستان ها دیدار و بازدید به عمل آمد.

ابدالی پور با اشاره به ادامه طرح سه شنبه های تکریم در سال جاری، اضافه کرد: امسال در تداوم طرح سه شنبه های تکریم، مادرانی که از جایگاه ویژه برخوردار هستند و یا فرزند شهید دارند و یا فرزندان الگو و نمونه تربیت کرده اند، تکریم می شوند.

وی با بیان اینکه طرح شکوه مادری با هدف تجلیل از این مادران ومعرفی مادران اسوه و الگو انجام می شود، اضافه کرد: در این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «شکوه مادری» در لرستان

اجرای طرح «شکوه مادری» در لرستان