مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 22:122022-01-26سياسي

برگزاری جشنواره «چله قرآنی» در لرستان / اعلام نتایج؛ 22 بهمن


مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل های مردمی فرهنگی قرآن و عترت لرستان با اشاره به برگزاری جشنواره «چله قرآنی» در این استان، گفت: نتایج برگزیدگان این جشنواره همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام می شود.

- مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان خبر داد: برگزاری جشنواره چله قرآنی در لرستان / اعلام نتایج؛ 22 بهمن ایسنا/لرستان مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل های مردمی فرهنگی قرآن و عترت لرستان با اشاره به برگزاری جشنواره چله قرآنی در این استان، گفت: نتایج برگزیدگان این جشنواره همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام می شود.

روح الدین بلواسی در جلسه کمیته قرآنی ستاد دهه فجر لرستان که امروز ششم بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره چله قرآنی برنامه محوری و شاخص در استان است که با مشارکت دارالقرآن تبلیغات اسلامی و اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره چله قرآنی در دو بخش کودکان و عموم مردم برگزار می شود، افزود: بخش کودکان این جشنواره در رشته های نقاشی، دلنوشته و حفظ برگزار می شود که ارزیابی آثار ارسالی به جشنواره از 15 بهمن آغاز و نتایج آن 22 بهمن ماه اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره «چله قرآنی» در لرستان / اعلام نتایج؛ 22 بهمن

برگزاری جشنواره «چله قرآنی» در لرستان / اعلام نتایج؛ 22 بهمن