مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 22:022022-01-26سياسي

منبر روحانیت یک رسانه قدرتمند است/ تبلیغ نوین در مقابل تهدیدات نوین استکبار باشد


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه منبر یک رسانه است و نباید از تبلیغ نوین در عصری که استکبار جهانی همه جانبه علیه ایران اسلامی فعالیت دارد غافل شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار شامگاه چهارشنبه در گردهمایی آموزشی امامان روستاها و پایگاه های تحول اجتماعی استان مازندران در بقعه ناصرالحق، اظهار کرد: روحانیون و علمای دینی مجاهدان خط مقدم تبلیغ هستند و باید در لباس روحانیت برای کسب رضایت خداوند همیشه خدمتگزار مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن می فرمایند که شهدا زنده هستند و نزد خالق روزی و رزق همیشگی دارند، افزود: در مسیر تبلیغات اسلامی روحانیت تنها نیست و با لشگری از شهدای روحانی وارد این حوزه شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه شهدای روحانی شهدای راه علم و فضیلت بوده و یاررسان روحانیون هستند، تصریح کرد: امام امت فرموند سلام خدا بر حماسه سازان همیشه جاوید روحانیت که رساله علمیه و عملیه خود را با دم شهادت و مرکب خون نوشتند و بر منبر وضع و خطابه شمع حیات را گوهر شب چراغ ساختند.

این مسؤول با اشاره به اینکه نقش روحانیت در امتداد رسالت انبیا الهی بوده و اثرگذاری دارد، با اشاره به نقاشی شمع شهید چمران، خاطرنشان کرد: این نقاشی پر از مفهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منبر روحانیت یک رسانه قدرتمند است/ تبلیغ نوین در مقابل تهدیدات نوین استکبار باشد

منبر روحانیت یک رسانه قدرتمند است/ تبلیغ نوین در مقابل تهدیدات نوین استکبار باشد