مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 21:472022-01-26سياسي

سرنوشت قول های رییسی در قامت رییس قضا چه شد؟


رییسی در سفر خود به گیلان به عنوان رییس دستگاه قضا از چندین پروژه و صنایع مهم گیلان بازدید و دستوراتی را نیز صادر کرده بود تا رسیدگی قضایی در آن زمینه انجام شود و صنایع مجدد به وضعیت کار در آیند تا علاوه بر چرخش چرخ کارخانه ها چرخ اقتصاد خانوارها و اقتصاد .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، با توجه سفر رییس دولت سیزدهم در گیلان در روز جمعه هفته جاری، انتظار مردم بر این است که سفرهای حضوری اگرچه مایه امید مردم بوده و مردم مسؤولین را در کنار خود می بینند اما آیا دستاورد محسوسی خواهد داشت با خیر و اینکه برخی مردم با اشاره به سفر پیشین آیت الله رییسی در کسوت رییس قوه قضاییه به گیلان می گویند آیا دولت عدالت و مردمی بر وعده های خود پایبند هست یا خیر.

آیت الله سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه 16 بهمن ماه 1399 در رأس یک هیئت بلندپایه قضایی و به منظور بررسی مشکلات قضایی گیلان به این استان سفر و با یک تیم 30 نفره متشکل از کارشناسان قضایی و بازدید از 31 حوزه قضایی استان مشکلات گیلان را در دستور کار قرار داد.

 رسیدگی قضایی به مشکلات حوزه کارخانجات صنعت نساجی ازجمله صنایع ابریشم گیلان، پوشش و ایران پوپلین، رسیدگی قضایی به مشکلات کارخانه رشت الکتریک، مشکلات چای کاران، معضلاتی از قبیل ساحل خواری، مرداب خواری، زمین خواری و همچنین رسیدگی قضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت قول های رییسی در قامت رییس قضا چه شد؟

سرنوشت قول های رییسی در قامت رییس قضا چه شد؟