مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 21:472022-01-26سياسي

برنامه های شهرداری سده لنجان برای دهه فجر 1400 اعلام شد


شهردار سده لنجان برنامه های شهرداری این شهر را برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر سال 1400 اعلام کرد.

- ، حمید شهبازی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این جشن ملی است و از این رو همه ما باید در راستای بسترسازی برای حضور و مشارکت همه گروه ها و قشرهای جامعه در جشن پیروزی انقلاب تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه کارکنان شهرداری سده لنجان نیز به سهم خود برای گرامی داشت ایام الله دهه فجر برنامه هایی را در دستور کار قرار داده اند، ابراز داشت: همزمانی این ایام با دهه میلاد حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) اتفاق مبارکی است که باید بهره برداری لازم را از آن داشته باشید.

شهردار سده لنجان نورافشانی ویژه در شب 22 بهمن ساعت 9 شب را از جمله برنامه های فرح بخش شهرداری سده لنجان برای این ایام اعلام کرد و گفت: همچنین در این ایام با استفاده از 20 المان فضاسازی شهری را در دستور کار داریم.

وی تاکید کرد: تبلیغات شهری ویژه 22 بهمن در سطح شهر و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی ویژه 22 بهمن و … از دیگر برنامه های این ایام استو شهبازی با تاکید بر اینکه ارائه تخفیف برای عوارض ساخت و ساز نیز از دیگر اقدامات در دستور کار شهرداری سده لنجان برای ایام الله دهه فجر در سال 1400 است، افزود: این امر می تواند به رونق ساخت و ساز در شهر کمک کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های شهرداری سده لنجان برای دهه فجر 1400 اعلام شد

برنامه های شهرداری سده لنجان برای دهه فجر 1400 اعلام شد